Subject: Ettepanekud kliimakindlamajanduse seaduse eelnõule
From: Kersti Rannamäe (Eesti Turbaliit) <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Sandra Särav, "Kaspar Peek"
Date: Tue, 10 Dec 2024 21:05:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kliimaministeerium avalikustas 03.12.2024 kliimakindla majanduse seaduse
eelnõu ja selle seletuskirja. Eesti Turbaliit MTÜ edastab Majandus-ja
Kommunikatsiooniministeeriumile teadmiseks Justiitsministeeriumile
edastatud kirja ettepanekutega. Oleme ettepanekute juurde lisanud
Advokaadibüroo Sorainen OÜ õigusliku arvamuse.  Palume teil samuti
olemasoleval kujul eelnõu jätta kooskõlastamata või alternatiivselt
kooskõlastada üksnes tingimusel, et arvestatakse käesolevas kirjas toodud
ettepanekutega.

Kersti Rannamäe

Nõunik/Advisor

Eesti Turbaliit

Estonian Peat Association